Повернення товару належної якості

Якщо товар належної якості, але він вам не підійшов або не сподобався, то протягом 14 днів, з дня одержання товару, Ви маєте право на обмін або повернення товару належної якості, за умови збереження його товарного вигляду і споживчих якостей відповідно до Закону 

України “Про захист прав споживачів”.

Для обміну або повернення товару необхідно зв’язатися з нами будь-яким доступним способом, які вказані на сторінці контактів.

При поверненні товару належної якості транспортні витрати, на повернення або обмін товару, а також комісії за переказ грошей, здійснюються за рахунок покупця.

Повернення грошей або обмін товару здійснюється після огляду нашим фахівцем повернутого товару. Товар, що повертається, повинен мати товарний вигляд, без видимих слідів використання, без механічних пошкоджень, бажано зі збереженням оригінального пакування.

Повернення товару з браком

У разі виявлення браку в товарі, Ви можете повернути або обміняти бракований товар протягом 1 місяця з моменту отримання товару.

Для повернення товару необхідно зв’язатися з нами будь-яким доступним способом, які вказані на сторінці контактів, і надати всю наявну інформацію, що підтверджує наявність браку в товарі.

Повернення бракованого товару здійснюється за рахунок продавця.

Відшкодування грошей або обмін бракованого товару здійснюється після отримання нами повернутого товару, проведення оцінки та підтвердження наявності браку.